Fortsätt till huvudinnehåll

Reklamfilmer

Vid ett tidigare tillfälle skrev jag att vi håller på med närområdet i SO och barnen har som en del i arbetet fått göra reklamfilmer om Märsta.
Här nedan ser ni några utav de som är färdiga.

Christian Christensen som är kommunikatör och ansvarig för sociala medier i kommunen kontaktade mig för ett tag sedan då han hade sett på skolans Instagram att vi höll på med detta. Han skrev då att han var väldigt intresserad av att kunna ta del av de färdiga reklamfilmerna så småningom.

Igår när de här första filmerna blev klara så skickade jag de till honom och idag ringde han och vill använda de i olika sociala medier i kommunen vilket är otroligt roligt. Jag kommer att intervjua några av barnen på måndag om vad de tyckt om att arbeta med detta samt vad de lärt sig och så vidare.
Det materialet kommer jag att skicka till honom på hans begäran och han kommer vidare att använda det i samband med spridning av reklamfilmerna.

Om ni har några funderingar kring detta får ni självklart kontakta mig så berättar jag mer.
Mer information kring var och när de publiceras kommer.

De barn som inte får publiceras kommer givetvis inte att publiceras någonstans.

Känn er stolta över era duktiga barn, det är vi!!! :)
  

Kommentarer